שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי גזע, דם-טבורי ורפואה רגנרטיבית מהעולם: תאי גזע ייחודיים לטיפול באסטמה



מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי גזע, דם-טבורי ורפואה רגנרטיבית מהעולם: תאי גזע ייחודיים לטיפול באסטמה

טיפול חדש שפותח באמצעות טכנולוגיית תאי גזע מכיל הבטחה כטיפול לאסטמה כרונית.

מחקר שנערך על ידי מדענים באוניברסיטת מונאש הראה כי טיפול חדש שפותח באמצעות טכנולוגיית תא גזע מחזיקה הבטחה כטיפול לאסטמה כרונית.

מיקי שחם מעדכן כי רפואה רגנרטיבית או בשמה האחר – רפואת חידוש איברים, המכונה על ידי משרד הבריאות האמריקאי – NIH, "הדבר הגדול הבא ברפואה", מתייחסת בכלליות לטיפול המערב את השימוש של טסיות לתקן ולהאיץ תהליך את הריפוי הטבעי בגוף ולמנוע מרקמות נוספות ניוון הקשור במצבים רפואיים ואסתטיים.

המדענים של מכון מונאש לביו-רפואה (BDI) סיפקו את המומחיות הניסויית לבדיקת תאי גזע המושרשים בתאי גזע המושרים בתאי גזע Cynata Therapeutics (MSC) במודל של אסתמה ניסיונית. תאים גזעיים pluripotent Induced הם סוג של תא גזע pluripotent כי ניתן להפיק ישירות מתאי מבוגרים; יש להם את היכולת להיות מובחן לתוך מגוון רחב של סוגי רקמות, ובמקרה זה, MSC זה יכול ליצור מחדש רקמת הריאות פגום.

מיקי שחם מבהיר, כי מאז שנת 1988, דם טבורי הוא המקור המועדף לתאי גזע לטיפולים המטולוגיים ורפואת חידוש-איברים /רפואה-רגנרטיבית. מחלות וטיפולים רבים באמצעות תאי גזע מדם טבורי ברפואה-רגנרטיבית נחקרים ונוספים כל העת, דוגמת: אוטיזם, שיתוק מוחין, אלצהיימר, ראיה, לב, סוכרת, פרקינסון, שמיעה, אורתופדיה ועוד.

חוקרים מובילים פרופ 'כרישאן סמואל וד"ר סיימון רויס ​​בדקו את היעילות של MSC על שלושה מרכיבים מרכזיים של אסטמה במודל פרה קליני של דרכי אלרגיה כרונית מחלה: דלקת; שיפוץ דרכי הנשימה (שינויים מבניים המתרחשים בריאות כתוצאה מדלקת ממושכת); ואת התגובה האווירית hyperway (הסימפטום הקליני של אסתמה).

המחקר, שפורסם ב FASEB Journal, מצא כי MSCs יכול להפחית ביעילות דלקת, סימני הפיכה מחדש של דרכי הנשימה ו מנורמל לחלוטין דרכי הנשימה / ריאות פיברוזיס ו hyperway hyperway היענות, במיוחד כאשר נמסר intranasally.

הם הגיעו למסקנה כי הם עשויים לספק טיפול עצמאי עצמאי או טיפול נלווה לקבוצות של חולי אסתמה שאינם מגיבים לטיפול הנוכחי (סטרואידים).

"חשוב מכל, מה שמצאנו הוא שאתם יכולים לטפל בפיברוזיס (התקשות או הצטלקות של הריאה) ביעילות רבה", אמר פרופ 'שמואל סמואל, העומד בראש מעבדת פיברוזיס של מונאשי BDI.

"כאשר בדקנו סוגים אחרים של תאי גזע, הם לא הצליחו להפריד לחלוטין את הצטלקות ואת תפקוד הריאות הקשור לאסתמה - היינו צריכים לשלב אותם עם תרופות נגד צלקות כדי להשיג זאת. שלהם כפי שהם הצליחו ביעילות להפוך את הצטלקות התורמת ריאות תפקוד לקוי וקשיי נשימה ", אמר.

אחד מכל תשעה - או סביב 2.5 מיליון - אוסטרלים יש אסטמה.

מחקר נוסף ייערך כדי לבדוק את MSCs בשילוב עם, או בהשוואה לקורטיקוסטרואיד קליני בשימוש. ניסויים קליניים באמצעות תאים כמו יעד חדש עבור אסטמה הם בחזונו אז.

Cynata Therapeutics Limited  היא תא גזע קליני בשלב האוסטרלי וחברת רפואה רגנרטיבית המפתחת טיפולים המבוססים על פלטפורמת הטכנולוגיה של תאי הגזע Cymerus ™.

קרא את המאמר המלא שכותרתו Intranasal הממשל של mesenchymoangioblast הנגזרות תאי גזע mesenchymal מבטל פיברוזיס דרכי הנשימה ואת היעילות יתר דרכי הנשימה הקשורים מחלה כרונית אלרגית דרכי הנשימה שפורסם ב FASEB Journal.

מיקי שחם – ימשיך לעדכן את הקוראים בחידושים ותגליות תאי גזע ודם טבורי – בכלל, ורפואת חידוש-איברים /רפואה-רגנרטיבית מהעולם.

מימיו הראשונים בשנת 1988, הבעיה של התחום מציל חיים זה היא ביעילות הנמוכה ביותר של איסוף דם טבורי והמספר המוגבל של תאי גזע שנאספים ועל כן מתאים להשתלה המטולוגית לילדים בלבד.

מיקי שחם פיתח טכנולוגיות ומכשור, אשר לראשונה מאפשרים לאסוף מספר תאי גזע גבוה משמעותית, אשר יכולים לשרת גם השתלות במבוגרים וסדרות השתלות של רפואה-התחדשותית /רפואה-רגנרטיבית למחלות שונות במהלך החיים.





חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם