שימור דם טבורי תאי גזע

מיקי שחם מדווח על: טיפול בעזרת תאי גזע ניתן למטופל הלוקה בטרשת נפוצה



מיקי שחם מדווח על: טיפול בעזרת תאי גזע ניתן למטופל הלוקה בטרשת נפוצה





קאת'י זאקר, תושבת מישיגן, לוקה בטרשת נפוצה כבר 27 שנה. המצב שלה החמיר. היא לא יכלה אפילו ללכת מרחק קצר. היא סחבה את רגלה השמאלית והייתה צריכה להרים את רגליה במו ידיה כאשר נכנסה למכונית לפני ההשתלה של תאי הגזע.





אך לאחר ההשתלה ב21 במאי, 2007, מצבה החל להשתפר. ב24 במאי היא הבחינה בשוני ברגליה. ב25 במאי, השיפור היה מדהים; היא הרגישה את רגליה כקלות יותר. היא לא יכלה להכניס את רגליה למכונית ללא סיוע עד ה7 ביוני, 2007, אך היא החלה להרגיש יותר אנרגטית. היא לא יכלה להפסיק לחייך והניצוץ בעיניה אומר את הכל.





לדברי מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", הטיפול המדובר בתאי גזע, הוא אחד מעשרות מחלות וטיפולים הנחקרים במסגרת רפואת חידוש האיברים והריפוי התאי. מהיות תאי גזע שמקורם בדם טבורי בעלי יכולת התמיינות לסוגים שונים של תאי גוף, עשויים גם הם לשרת השתלות חידוש איברים.





על פי דבריה, "הפסקתי לקחת אחד משני נוגדי הדיכאון שלי ללא השפעות שליליות. גם קמתי ללא כאב ראש. המחשבה שלי וחיי הסתובבו 360 מעלות. הופתעתי להרגיש את ידו של בעלי כאשר הוא תמך בגבי במקצת כאשר עליתי במדרגות." יחד עם טרשת נפוצה היא גם סבלה מסרטן השד, דלקת פרקים וגידול לעיס בבטן. טיפול בעזרת תאי גזע מהשליה גרם לה לחייך בשנית! וניקה את גופה מסרטן.





מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", הוא מומחה לתאי גזע, דם טבורי ובנקאות דם טבורי, מבעלי החברות האחיות בנק החיים וסיטוג'ן, ימשיך לעדכן את הגולשים בנושא תאי הגזע ודם טבורי – בכלל, ורפואת חידוש איברים | רפואה התחדשותית | רפואה מחדשת | רפואה רגנרטיבית | Regenerative Medicine | Gene Therapy, העושה שימוש בתאי גזע שמקורם בדם טבורי ומקורותיהם האחרים - בפרט.





מיקי שחם, בנק דם טבורי "בנק החיים", הוא שפיתח את טכנולוגיית ומכשיר הסיטוג'ן - הטכנולוגיה הראשונה בעולם באמצעותה ניתן לאסוף מספר תאי גזע מדם טבורי הגבוה משמעותית (בכ- 80%) שיכול לשרת גם:




·  השתלות לחולים מבוגרים ולא רק בילדים כפי המצב עד היום.




·  סדרות השתלות של רפואה רגנרטיבית / רפואת חידוש איברים, הדורשות מספר תאים גבוה.




·  טיפול במספר מחלות שונות במהלך החיים.





בארץ, הטכנולוגיה זמינה ללקוחות ביוקורד בע"מ - בנק החיים, בלבד.




חזרה למאמרים»


לאתר בנק החיים

מאמרים דם טבורי

להגרלת מנוי שימור דם טבורי חינם